Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.12.1988
Místo: Most

Stroj E499.3007 práve zastavil so svojim osobným vlakom v Mostě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.12.1988
Místo: Zábřeh na Moravě

V Zábřehu na Moravě stála u prvního nástupiště šumperská "berta" T478.2011.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.02.1989
Místo: Plzeň hl.n.

Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.04.1989
Místo: Kolín

Zrejme s manipulačným vlakom bola v Kolíně zvečnená ešte nepreznačená "ponorka" 730.017-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

"Tyristorky" E499.3013 a E499.3010 čakali v stanici Praha-střed na odchod v čele svojich osobných vlakov na smer Ústí nad Labem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

Na čas odchodu svojho osobného vlaku z východiskovej Prahy střed čakala zatiaľ fyzicky nepreznačená lokomotíva E499.3010. Za pozornosť stojí služobný "rybák" zaradený vo vlaku, ktorý za moderným tyristorovým "peršingom" pôsobí naozaj archaicky. Vpravo je na ďalšej súprave patrná E499.3013.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1989
Místo: Praha-Smíchov

Ve stanici Praha-Smíchov byla vyfocena "zamračená" T478.2072, která již měla na dveřích i nové označení 752.072-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.04.1989
Místo: České Budějovice

Lokomotiva T478.3253 jako první zástupce 4. výrobní série zamířila z ČKD rovnou do LD České Budějovice. Od 1. 7. 1975 sloužila jako původní "trojka" až do léta roku 1993, kdy v depu České Budějovice prošla rekonstrukcí na řadu 750. Od roku 1991 po krátkém působení ve Zdicích přechází do stavu plzeňského depa, kde slouží dalších 20 let. V roce 2011 je přistavena do firmy CZ LOKO v České Třebové na rekonstrukci pro dalšího dopravce.

Top