Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.12.1986
Místo: Praha Masarykovo n.
Lokomotiva E499.0055 čekala na nádraží tehdy pojmenovaném jako Praha-střed.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.01.1987
Místo: Depo Karlovy Vary
V přestávce mezi rychlíky si v Karlových Varech odskočila do depa dvojice chomutovských "brejlovců" T478.4047+T478.4038.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.01.1987
Místo: Beroun
Bobina "bondovka" E499.1007 ve stanici Beroun.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.01.1987
Místo: Železná Ruda město
V zasneženej Železné Rudě bola s pracovným vlakom zachytená mašinka T212.1021.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.02.1987
Místo: Depo Karlovy Vary
Rušeň T212.1656 bol v Turčianskych strojárňach Martin vyrobený v roku 1978 a dodaný bol na vlečku Pozemných stavieb Karlovy Vary. Vo februári 1987 bol zachytený v depe Karlovy Vary, kde sa zrejme podrobil údržbe či oprave.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.03.1987
Místo: ŽOS Zvolen
Na opravu byl do zvolenské "ŽOSky" přistaven brněnský "brejlovec" T478.3022.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.04.1987
Místo: Moravičany
Pekný technický záber rušňa E669.2002 v čele nákladného vlaku vznikol v lesnom úseku neďaleko Moravičan dńa 1.4.1987.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.05.1987
Místo: Ostrava hl.n.
Lokomotiva T478.3289 je nachystána s osobním vlakem na odjezd z Ostravy směr Frýdlant nad Ostravicí.