Autor: Ladislav Kroul

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.06.1990
Místo: Depo České Budějovice

Rušeň T448.0917 bol z výroby v roku 1987 dodaný do podniku JIPAP Větrní. Na snímke z roku 1990 ho však vidíme v depe České Budějovice, kde postával medzi rušňami T448.0885 a 781.592-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.06.1990
Místo: Šumperk

"Berta" 751.040-7 čeká v šumperském depu na strojvedoucího, který s ní vyjede na další "štaci".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1990
Místo: Hradec Králové hl.n.

Tehdy jedno z mnoha "šestikol" v Hradci Králové. Pro tehdejší fandy i železničáře naprosto obyčejný stroj 181.007-6. Pokud by tato situace nastala dnes (2015), reakce zainteresovaných lidí by byla poněkud odlišná. Dokazují to fotonájezdy a debaty o současných přepravách uhlí těmito stroji přes Hradec Králové do elektrárny v Opatovicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.06.1990
Místo: Praha-Holešovice

Lokomotiva E499.0064 byla autorem zastižena ve stanici Praha-Holešovice.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.07.1990
Místo: Liberec

Snímek lokomotivy 753.002-5 pořídil autor v Liberci.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.07.1990
Místo: Tábor

V táborském depu byl vedle "brejlovce" 753.311-0 odstaven neprovozní "puklík" T211.0815.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.07.1990
Místo: Plzeň hl.n.

Od 22. července 1976 se stala lokomotiva T478.3314 "plzeňskou stálicí". V rámci Plzně sloužila také ve Zdicích ( 1992 ) nebo v Klatovech. Rekonstrukce na řadu 750 se lokomotiva dočkala v roce 1992 ( ŽOS Zvolen ). V roce 2010 byla v CZ LOKO Česká Třebová předána na rekonstrukci na řadu 753.7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1990
Místo: Praha-Holešovice

140.022-5, Praha-Holešovice, 13. července 1990

Top