Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.02.2003
Místo:
Obrnice
Na trati u Obrnic bol v čele nákladného vlaku zvečnený "skúter" 121.025-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.02.2003
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Společně s "bastardem" řady 372 vyčkával v depu v Ústí nad Labem na své další využítí stroj 110.017-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.02.2003
Místo:
Bílina
Stroj 742.281-9 bol zachytený pri prestávke v Bílině.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.02.2003
Místo:
Chomutov
Žehlička 110.009-8 zachycená autorem ve stanici Chomutov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.02.2003
Místo:
Chomutov
Ve stanici Chomutov, na "nákladní" straně vyčkával mimořádně nasazený šestikolák 181.073-8 v čele ucelené soupravy. Potkat zde lokomotivu řady 181 nebo 182 byl už v roce 2003 velmi vzácný jev.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.02.2003
Místo:
Chomutov seř.n.
Šestikolák 181.073-8 ve stanici Chomutov seř.n. čerpal pauzu před zapřažením dalšího vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.02.2003
Místo:
Praha Masarykovo n.
Původní lokomotiva 110.018-9 byla v roce 1996 upravena pro provoz na soustavě 1500 V. Tato úprava se provedla za účelem provozu v nákladní dopravě ve Vyšším Brodě a stejně tak byla upravena i lokomotiva 110.047-8. Po reorganizaci nákladní dopravy byly lokomotivy v roce 2002 s tímto novým označením, avšak zpět na soustavu 3000 V vráceny do Prahy. Snímek ukazuje stroj 110.118-7 ve stanici Praha Masarykovo nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.2003
Místo:
Ústí nad Labem západ
Potkat lokomotivu řady 181 nebo 182 v severních Čechách bylo vždy výjimečné. Zdejší nákladní vozba byla a je dodnes doménou ústeckých stálic řad 122 a 123 ( dříve i 121 ), které tu a tam doplnily "bobiny" ř. 141 nebo novější peršingy ř. 163. Krátké období, kdy zde v traťové službě šestikoláky sloužily bylo. V letech 2002 a 2003 sem přišlo několik třebovských a ostravských lokomotiv, které byly v DKV Ústí nad Labem využity i v traťové službě. V březnu 2004 byly však po problémech s jejich údržbou vráceny zpátky do České Třebové a tím se krátká kapitola na severu uzavřela. Na snímku vidíme stroj 181.030-8 na ústeckém západě.