Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.03.2004
Místo: Trutnov hl.n.

Motorový vozeň 854.016-3, nazývaný nežne "Píšťalka", bol zachytený pri posune v Trutnově.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.03.2004
Místo: Praha-Libeň

Původní lokomotiva 110.047-8 byla v roce 1996 upravena pro provoz na soustavě 1500 V. Tato úprava se provedla za účelem provozu v nákladní dopravě ve Vyšším Brodě a stejně tak byla upravena i lokomotiva 110.018-9. Po reorganizaci nákladní dopravy byly lokomotivy v roce 2002 s tímto novým označením, avšak zpět na soustavu 3000 V vráceny do Prahy. Snímek ukazuje stroj 110.147-6 v Praze Libni.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.03.2004
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží bylo s pracovním vlakem odstaveno "prasátko" 703.026-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.03.2004
Místo: Depo Praha-Vršovice

Na topírenském posunu ve vršovickém depu sloužilo "prasátko" 703.034-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.03.2004
Místo: Depo Praha-Libeň

Na topírenském posunu v Libni sloužila mimo jiné i malá lokomotiva 703.025-7.

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.03.2004
Místo: Vrané nad Vltavou

"Orchestrion" 810.486-1 vyčkáva na čas odchodu svojho osobného vlaku z Vraného nad Vltavou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.03.2004
Místo: Ostrov nad Ohří

Rušeň 703.013-3,slúžiciaci u Elektrifikace železnic Praha, bol zvečnený v Ostrově nad Ohří.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.03.2004
Místo: Depo Praha-Vršovice

Na "Balkáně" ve vršovickém depu sloužilo na posunu s přípojnými vozy "lego" 704.008-2, které bylo tou dobou v novém laku, jež mu velmi slušel.

Top