Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.08.1987
Místo: Depo Prešov

V čele kolony "ceckaní" v prešovském depu stála T478.2024.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.08.1987
Místo: Depo Košice

Udržovaný rušeň E669.3037 bol zvečnený v košickom depe, kde miestni údržbári práve vykonávali prehliadku či opravu zberača.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.08.1987
Místo: Depo Košice

V košickém depu byla mezi výkony odstavena T478.2019.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.12.1987
Místo: Plzeň

"Skokan" T334.0031 bol zachytený pri posune v plzenskom uzle týždeň pred Vianocami roku 1987.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1988
Místo: Depo Zdice

Do depa Zdice zavítal "hop" T211.0888, aby sa tu podrobil remotorizácií a následnému preznačeniu na T211.1669. Fotografom zachytený začiatkom apríla 1988.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1988
Místo: Depo Zdice

Stroj T211.0126 bol prvým rušňom r. T211.0, ktorý bol remotorizovaný zastavaním novšieho motora Tatra T3-928.32 a preznačený na rad T211.2. Už po preznačení postával začiatkom apríla 1988 pred rotundou zdického depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.04.1988
Místo: Tábor

V táborském depu byl odstaven na místní poměry netradiční stroj T212.0566, který sem byl poslán ze sokolovské uhelné pánve na provedení generální opravy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.04.1988
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve stanici Hradec Králové, před Závody Vítězného Února vidíme lokomotivu E669.1113ZVÚ vyráběly potravinářskou techniku, a to především pro pivovary a cukrovary. Navíc na výrobu technologií pivovarů měl podnik ve východním bloku monopol. Továrna patřila v době reálného socialismu ve východních Čechách k největším strojírenským firmám a odbytiště svých výrobků měla hlavně v zemích Sovětského svazu a dalších takzvaných lidově-demokratických státech světa.

Top