Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.07.1989
Místo: Břeclav

Topírenský posun v břeclavském depu zajišťoval "skokan" 702.060-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.07.1989
Místo: Nové Zámky

V Nových Zámcích byla dne 7.7.1989 zvěčněna místní turnusová "krasavice" T478.3031.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Depo Břeclav

Novým lakem vonící lokomotiva 242.247-5 čekala u jižních hranic břeclavského depa na další výkony.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Přerov

Lokomotiva E499.0070 byla zastižena ve stanici Přerov. Na snímku právě výpravčí odbavil strojvedoucího rozkazem. Dle záznámů byla lokomotiva velmi často nasazovaná na vlak Ex Ostravan. Od 13. září 1991 jezdila v LD Olomouc. Tam byla velmi oblíbená díky dobrým jízdním vlastnostem. Od 8.6.1992 byla neprovozní a k 15. 12. 1994 zrušena. Na svou likvidaci čekala až do léta roku 1995 jako zdroj ND v depu Olomouc.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Břeclav

U druhého nástupiště v Břeclavi zastavil nákladní vlak s "laminátkou" 230.050-7, za chvíli bude pokračovat směr Kúty.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Břeclav

"Laminátka" S489.0093 zastavila s osobním vlakem v Břeclavi na prvním nástupišti. Oplocení zde bylo z důvodu střežení hranic a tím pádem i vlaků, které jely do/z Rakouska.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Depo Olomouc

Olomoucká "rosnička" 710.012-6 bola zachytená pri posune v obvode domovského depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.08.1989
Místo: České Budějovice

Lokomotiva 751.234-6, která byla přeznačená z původní "nákladní" varianty T478.2005, díky dosazení parního generátoru. Na snímku ji autor zdokumentoval v Českých Budějovicích, kde sloužila řadu let.

Top