Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.10.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Zrejme počas opravy vo valašskomeziříčském depe tu bol zachytený "hop" T212.1022, ktorý už niesol aj nové, ale iba dočasné označenie 703.618-9. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.10.1988
Místo: Lipník nad Bečvou

V čele súpravy cudzích samovýsypných vozńov bola u Lipníka nad Bečvou zachytená lokomotíva E669.2040.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.12.1988
Místo: Zábřeh na Moravě

V Zábřehu na Moravě stála u prvního nástupiště šumperská "berta" T478.2011.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.02.1989
Místo: Plzeň hl.n.

Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.04.1989
Místo: Kolín

Zrejme s manipulačným vlakom bola v Kolíně zvečnená ešte nepreznačená "ponorka" 730.017-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1989
Místo: Praha-Smíchov

Ve stanici Praha-Smíchov byla vyfocena "zamračená" T478.2072, která již měla na dveřích i nové označení 752.072-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.04.1989
Místo: České Budějovice

Lokomotiva T478.3253 jako první zástupce 4. výrobní série zamířila z ČKD rovnou do LD České Budějovice. Od 1. 7. 1975 sloužila jako původní "trojka" až do léta roku 1993, kdy v depu České Budějovice prošla rekonstrukcí na řadu 750. Od roku 1991 po krátkém působení ve Zdicích přechází do stavu plzeňského depa, kde slouží dalších 20 let. V roce 2011 je přistavena do firmy CZ LOKO v České Třebové na rekonstrukci pro dalšího dopravce.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.04.1989
Místo: Depo Karlovy Vary

V karlovarském depu odpočíval před dalšími výkony "brejlovec" 753.156-9.

Top