Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.08.1999
Místo:
Pardubice hl.n.
Silne patinovaná 740.409-8 z vlečky TMS Pardubice bola výnimočne zachytená na pardubickém hlavním nádraží. Nie je bez zaujímavosti, že rušeň bol jubilejným 1000. strojom typu 1435 Bo´Bo´ 880 kW, vyrobeným v závode ČKD Praha v Libni. Z výroby v roku 1986 obdržal netradičný červený náter s bielym klinom na čelách, ktorý je na rušni stále trochu postrehnuteľný.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.08.1999
Místo:
Karlovy Vary
Lokomotívy 781.578-0 a 753.179-1 boli zachytené v Karlových Varech.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.08.1999
Místo:
Domažlice
Tandem brejlovců "bleskovců" 754.028-9+754.051-1 s mezistátním expresem se potkává s protijedoucí kolegyní 754.006-5. Křižování proběhlo ve stanici Domažlice, typické právě pro plzeňské "čtyřky".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.08.1999
Místo:
Domažlice
Ve stanici Domažlice byl zdokumentován motorový vůz 810.018-2. Ten celou svou provozní éru odsloužil v Bělé nad Radbuzou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.08.1999
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Poslední prázdninový den roku 1999 se v depu v Praze Masarykovo sešly bobiny 141.055-4 a 141.052-1. Ta, jak je vidět, se připravovala na nějaký provozní výkon.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.08.1999
Místo:
Praha-Hrabovka
Lokomotiva 749.140-0 byla zachycena na dnes již neexistující spojce v Praze-Hrabovce.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.09.1999
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Ze stanice Kralupy nad Vltavou se rozjížděla bobina 141.058-8 v čele rychlíku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.09.1999
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Jednu ze záloh ve stanici Kralupy nad Vltavou obsluhovala lokomotiva 720.141-1.