Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.04.1988
Místo: Tábor

V táborském depu byl odstaven na místní poměry netradiční stroj T212.0566, který sem byl poslán ze sokolovské uhelné pánve na provedení generální opravy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.04.1988
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve stanici Hradec Králové, před Závody Vítězného Února vidíme lokomotivu E669.1113ZVÚ vyráběly potravinářskou techniku, a to především pro pivovary a cukrovary. Navíc na výrobu technologií pivovarů měl podnik ve východním bloku monopol. Továrna patřila v době reálného socialismu ve východních Čechách k největším strojírenským firmám a odbytiště svých výrobků měla hlavně v zemích Sovětského svazu a dalších takzvaných lidově-demokratických státech světa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.04.1988
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve stanici Hradec Králové vidíme lokomotivu E669.1132. Dříve byly šestikoláky každodenní jev nejen v Hradci Králové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1988
Místo: Zábřeh na Moravě

Lokomotiva E669.2008 byla s nákladním vlakem zvěčněna ve stanici Zábřeh na Moravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1988
Místo: Hanušovice

Slavné májové dny zdravila v Hanušovicích "berta" T478.2010, která zde byla používána převážně v nákladní dopravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1988
Místo: Zábřeh na Moravě

Lokomotiva E669.1038 "zdravila" májové oslavy roku 1988. Snímek byl pořízen ve stanici Zábřeh na Moravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1988
Místo: Pardubice-Pardubičky

Od České Třebové se hrne "zase další nákladní vlak" k Pardubicím. V jeho čele vidíme ošlehaného "dříče" E669.1046. Dodejme, že v roce 1988 vrcholil objem nákladní dopravy na ČSD. Interval nákladních vlaků při jízdě na autobloku dosahoval v exponovaných místech hlavního tahu i 4 minuty...

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1988
Místo: Pardubice-Pardubičky

Lokomotiva 730.607-9 z hradecké TSS projíždí zastávkou Pardubice-Pardubičky. Později byla tato lokomotiva předána do běžného drážního provozu a obdržela označení 730.019-7.

Top