Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Margecany
Rušeň 731.034-5 postával medzi výkonmi v depe Margecany. "Favority" boli v tom čase v Margecanoch nasadzované aj v osobnej doprave, a to ako náhrady za poruchové motorové vozne radov 820 a najmä 850 na výkonoch do Červenej Skaly.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Poprad
Pěkně udržovaný "čmelák" 771.010-6 posunuje v areálu depa v Popradu.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Poprad
Veľmi pekný "čmeliak" 771.010-6 odpočíva v domovskom depe pod Tatrami.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Spišská Nová Ves
Stroj 183.028-0 v unifikovanom nátere z roku 1988 postával v nezatrolejovanej časti spišskonovoveského rušňového depa.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Spišská Nová Ves
Veľmi pekná a čistá "rosnička" 710.003-5 bola zvečnená v Spišskej Novej Vsi.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Spišská Nová Ves
Ve Spišské Nové Vsi čekala na práci "dvojička" 131.068-9+131.067-1.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Poprad
Popradský "čmeliak" 771.175-7 bol zachytený v domovskom depe. Jeho vtedajšou hlavnou úlohou bola doprava odklonových nákladných vlakov z Popradu cez Starú Ľubovňu do Plavča.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Margecany
"Ťapka" 721.106-3 bola zdokumentovaná pri odstavení pri zdvihákoch v dnes už dávno uzavretom rušňovom depe Margecany.