Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.09.1998
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Jako nový byl dodán do tehdejšího LD Hradec Králové. Poslední kilometry najezdil v ústeckém depu. Tam ho autor na sklonku svého života zdokumentoval. Stroj 771.160-9 očekával v Ústí nad Labem další práci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.09.1998
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Při čekání na postrkovou lokomotivu ve stanici Vojkovice nad Ohří, která pomohla nákladnímu vlaku ke stanici Hájek, zdokumentoval autor stroje v čele, tentokrát v podání stabilního dvojčete 753.140-3+753.241-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.09.1998
Místo:
Bečov nad Teplou
V krásné stanici v Bečově nad Teplou postává rakovnický kufr 810.287-3, který se za chvíli vydá přes Žlutice a Blatno u Jesenice do Rakovníka, zároveň tak projede nejdelší trať s řízením podle předpisu D3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.09.1998
Místo:
Louny
Lounské "kufry" byly většinou hezky udržované, patřil k nim i vůz 810.030-7. Snímek byl pořízen přímo ve stanici Louny.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.09.1998
Místo:
Hradec Králové hl.n.
"Šestikolák stovka" - 181.100-9 vyčkával ve stanici Hradec Králové na nasazení na nějaký vlak. Autor ho zvěčnil na konci září 1998 spolu s "hrbatou" řady 130.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.09.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
Motorový vůz 810.011-7 v Pardubicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.09.1998
Místo:
Česká Třebová
Prostějovský "pilštyk" 735.216-4 odpočívá mezi výkony v České Třebové, kam dorazil v čele osobního vlaku jako záskok za neschopné motorové vozy ř. 810.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.09.1998
Místo:
Depo Česká Třebová
Na pohľad zašlý "šesťkolák" 181.144-7 bol autorom zdokumentovaný pri odstavení na nezatrolejovej koľaji v depe Česká Třebová.