Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.10.2000
Místo: Lovosice

"Peršing" 162.053-3 bol so svojím rýchlikom zachytený v Lovosicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.10.2000
Místo: Lovosice

Uhelka 121.074-9 právě dorazila v čele uceleného vlaku do stanice Lovosice.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.10.2000
Místo: Lovosice

"Rosnička" 710.097-7, slúžica u TSS Ústí nad Labem, bola zvečnená spolu s rušňom 742.533-3 v Lovosicích. Za pozornosť stojí prepísané "nové" číselné označenie na boku kabíny. Rušeň svojho času jazdil aj pod "duplicitným" číslom 710.608, ktoré bolo čudnou zhodou náhod použité aj pri rušni 710.098. Rozlišovala ich iba kontrolná číslica - kým 710.098 jazdila správne ako 710.608-1, 710.097 bola označená nesprávne ako 710.608-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.10.2000
Místo: Havlíčkův Brod

V koloně strojů čekajícíh na svůj "konec" vidíme i lokomotivu 735.098-6, záběr byl pořízen v Havlíčkovom Brodě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.10.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Mezi neprovozními stroji byl v Havlíčkově Brodě zařazen i stroj 735.140-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.10.2000
Místo: Jihlava

"Pašík" 703.618-9, podľa laku na prvý pohľad pochádzajúci z Dopravného podniku hl.mesta Praha, bol zachytený v areáli Jihlavské lokomotivní společnosti. "Smrtihlav" na kabíne je akousi prezvesťou konca existencie pôvodnej lokomotívy T212.1618 a jej rekonštrukcie na radu 797.8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.10.2000
Místo: Jihlava

V ČMKS-JLS Jihlava bola zachytená lokomotíva 740.408-0 (s nesprávným kontrolným číslom "-8"), ktorá sa tu pravdepodobne podrobila oprave spojenej s úpravou rámu pre zlepšenie nástupu a výstupu posunovacej čaty pri posune.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.10.2000
Místo: Znojmo

Už z dálky rozeznatelná byla díky svému výjimečnému laku "osmsetdesítka" 810.433-3. Na snímku ve svém domovském Znojmu.

Top