Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Margecany

Rušeň 731.034-5 postával medzi výkonmi v depe Margecany. "Favority" boli v tom čase v Margecanoch nasadzované aj v osobnej doprave, a to ako náhrady za poruchové motorové vozne radov 820 a najmä 850 na výkonoch do Červenej Skaly.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Poprad

Pěkně udržovaný "čmelák" 771.010-6 posunuje v areálu depa v Popradu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Poprad

Veľmi pekný "čmeliak" 771.010-6 odpočíva v domovskom depe pod Tatrami.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Stroj 183.028-0 v unifikovanom nátere z roku 1988 postával v nezatrolejovanej časti spišskonovoveského rušňového depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Veľmi pekná a čistá "rosnička" 710.003-5 bola zvečnená v Spišskej Novej Vsi.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Ve Spišské Nové Vsi čekala na práci "dvojička" 131.068-9+131.067-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Poprad

Popradský "čmeliak" 771.175-7 bol zachytený v domovskom depe. Jeho vtedajšou hlavnou úlohou bola doprava odklonových nákladných vlakov z Popradu cez Starú Ľubovňu do Plavča.

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.2000
Místo: Depo Margecany

"Ťapka" 721.106-3 bola zdokumentovaná pri odstavení pri zdvihákoch v dnes už dávno uzavretom rušňovom depe Margecany.

Top