Autor: Ladislav Kroul

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1985
Místo: Most

E469.1026 vyčkává v Mostě s loženou soupravou hnědého uhlí na šanci protáhnout se přes Bílinu k ústeckému západnímu nádraží a dále do vnitrozemí naší vlasti.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1985
Místo: Třebušice

Pohotový, ale už neopakovateľný záber rušňa T211.0729 vznikol v Třebušicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.07.1985
Místo: ŽOS Zvolen

Na dílenskou opravu čeká v areálu ŽOS Zvolen stroj T478.3149. Ten se opět zde v ŽOS Zvolen v roce 1991 dočkal rekonstrukce na řadu 750. V roce 2005 jeho provozní život končí díky požáru kabiny stanoviště č. 1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.07.1985
Místo: Depo Zvolen

Zvolenský stroj T478.3271 čeká v domovském depu na další práci v drážní dopravě. I tato lokomotiva prošla v roce 1992 rekonstrukcí na řadu 750. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.07.1985
Místo: Žilina zriaď.st.

Rušeň E669.3022 prechádza v čele nákladného vlaku obvodom žilinskej zriaďovacej stanice.

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.07.1985
Místo: Žilina zriaď.st.

Přes seřazovací stanici v Žilině projíždí směrem na Púchov domácí stroj E469.1040.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.07.1985
Místo: Žilina

Jedna ze stálic osobního turnusu spišských bobin. Stroj E499.0063 zachycený v čele rychlíku v Žilině. Tato lokomotiva patřila k těm hezky udržovaným. Svojí provozní kariéru ukončovala v v létě roku 1994 ve vozbě manipulačních vlaků kolem Košic a Margecan. Pro zajímavost můžeme dodat, že jako jediná z bobin patřících do Spišské Nové Vsi, měla místo píšťaly klakson.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.7.1985
Místo: Kolín

Čerstv po dílnách a v novém laku byla v Kolíně vyfocena "zamračená" T478.2071.

Top