Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.08.1999
Místo: Lužná u Rakovníka

V Lužné u Rakovníka čekal na odjezd motorový vůz 843.015-9 s jedním přípojným vozem řady 010 na osobním vlaku do Chomutova.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.08.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 181.081-1 patřící do první výrobní série lokomotiv této řady, postávala v Pardubicích, kde ji autor zachytil v horkém srpnovém dni roku 1999.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.08.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Silne patinovaná 740.409-8 z vlečky TMS Pardubice bola výnimočne zachytená na pardubickém hlavním nádraží. Nie je bez zaujímavosti, že rušeň bol jubilejným 1000. strojom typu 1435 Bo´Bo´ 880 kW, vyrobeným v závode ČKD Praha v Libni. Z výroby v roku 1986 obdržal netradičný červený náter s bielym klinom na čelách, ktorý je na rušni stále trochu postrehnuteľný.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.08.1999
Místo: Domažlice

Tandem brejlovců "bleskovců" 754.028-9+754.051-1 s mezistátním expresem se potkává s protijedoucí kolegyní 754.006-5. Křižování proběhlo ve stanici Domažlice, typické právě pro plzeňské "čtyřky".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.08.1999
Místo: Domažlice

Ve stanici Domažlice byl zdokumentován motorový vůz 810.018-2. Ten celou svou provozní éru odsloužil v Bělé nad Radbuzou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.08.1999
Místo: Depo Praha-Vršovice

Poslední prázdninový den roku 1999 se v depu v Praze Masarykovo sešly bobiny 141.055-4 141.052-1. Ta, jak je vidět, se připravovala na nějaký provozní výkon.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.08.1999
Místo: Praha-Hrabovka

Lokomotiva 749.140-0 byla zachycena na dnes již neexistující spojce v Praze-Hrabovce.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.09.1999
Místo: Kralupy nad Vltavou

Ze stanice Kralupy nad Vltavou se rozjížděla bobina 141.058-8 v čele rychlíku.

Top