Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.07.1999
Místo: Čadca

Motorovému vozu 830.096-4 bude na osobním vlaku z Čadce pomáhat i "dunihlav" 830.194-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.07.1999
Místo: Depo Čadca

V pěkném laku byla před depem v Čadci vyfotografována lokomotiva 183.038-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.07.1999
Místo: Veřovice

Ve Veřovicích stála valašská 750.289-1, která byla tou dobou čerstvě po opravě a lakování v ŽOS Nymburk.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.07.1999
Místo: Štramberk

Udržovaná vlečková lokomotíva T211.0704 bola zachytená v Štramberku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.08.1999
Místo: Lužná u Rakovníka

V Lužné u Rakovníka čekal na odjezd motorový vůz 843.015-9 s jedním přípojným vozem řady 010 na osobním vlaku do Chomutova.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.08.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 181.081-1 patřící do první výrobní série lokomotiv této řady, postávala v Pardubicích, kde ji autor zachytil v horkém srpnovém dni roku 1999.

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.08.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Silne patinovaná 740.409-8 z vlečky TMS Pardubice bola výnimočne zachytená na pardubickém hlavním nádraží. Nie je bez zaujímavosti, že rušeň bol jubilejným 1000. strojom typu 1435 Bo´Bo´ 880 kW, vyrobeným v závode ČKD Praha v Libni. Z výroby v roku 1986 obdržal netradičný červený náter s bielym klinom na čelách, ktorý je na rušni stále trochu postrehnuteľný.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.08.1999
Místo: Domažlice

Tandem brejlovců "bleskovců" 754.028-9+754.051-1 s mezistátním expresem se potkává s protijedoucí kolegyní 754.006-5. Křižování proběhlo ve stanici Domažlice, typické právě pro plzeňské "čtyřky".

Top