Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Plzeň seř.n.
V hrbu na plzeňském seřaďovacím nádraží byl zastižen v roli zálohy stroj 742.213-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Rokycany
Plzenská "bangla" 742.017-7 bola zachytená v Rokycanech.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Depo Plzeň
Na točni v domovskom depe sa predstavuje "čmeliak" 771.103-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňské eso 363.044-9 při posunu na sudých kolejích v Plzni hl.n. zachytil autor na začátku letních prázdnin roku 1997. Jako zajímavost lze uvést, že při rozdělování lokomotiv na nákladní a osobní dopravu v závěru listopadu roku 2007, měla jezdit dál pod DKV Plzeň v osobní dopravě. Shoda náhod a nasazení v posledním týdnu rozdělování na dispečerské výkony v Berouně rozhodla, že 44. eso "zapadlo" do vozby nákladní, tedy pod ČD Cargo.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Depo Plzeň
Plzeňská lokomotiva 742.067-2 byla zachycena autorem právě v Plzni. Jak je vidět, probíhala na ní menší oprava.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Plzeň seř.n.
S nalěštěnou krasavicí 754.048 v čele vjížděl do Plzně pravidelný rychlík z Chomutova. Časy, kdy na žatecké jezdily klasické soupravy jsou nenávratně pryč. Stejně tak časy, kdy i chomutovští kolegové pečovali o lokomotivy řady 754.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Mariánské Lázně
S rychlíkem z Prahy hl.n. do Chebu zastavila lokomotiva 363.068-8 ve stanici Mariánské Lázně.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Plzeň hl.n.
Ve stanici Plzeň hl.n. vyčkává na svůj výkon dvojice "brejlovců" 753.047 + 753.294. Tyto lokomotivy byly nosnou řadou zejména na trati z Plzně do Německa přes hraniční přechod Fürth im Wald.