Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.04.1998
Místo: Depo Fiľakovo

Pekný technický záber stroja 771.176-5 vznikol v priestoroch depa Fiľakovo. Dnes by sme tu, rovnako ako vo väčšine slovenských dep, "čmeliaky" hľadali márne. Depo vo Fiľakove navyše od roku 2012 spadá pod ZSSK, takže sem stroje z nákladnej dopravy v podstate nezachádzajú.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.04.1998
Místo: Fiľakovo

Dokumentačný záber stroja 770.105-5 vznikol pred výpravnou budovou v stanici Fiľakovo. V súčasnosti (10/2018) slúži tento stroj na posune vo Východoslovenských prekladiskách v Čiernej nad Tisou pod hlavičkou spoločnosti Bulk Transshipment Slovakia, spoločne s ďalším "čmeliakom" 770.056-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.04.1998
Místo: Depo Haniska pri Košiciach

V areálu depa Haniska pri Košiciach byl zvěčněn motorový vůz 820.036-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.04.1998
Místo: Humenné

"Ceckaňa" 752.018-2 posunuje před staniční budovou v Humenném.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.04.1998
Místo: Depo Čierna nad Tisou

Lokomotiva 140.042-3 odjezdila většinu svého provozního života u ŽSR v Žilině, Košicích a Čierne nad Tisou. Tam ji autor zastihl i v dubnu roku 1998.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.04.1998
Místo: Depo Čierna nad Tisou

Lokomotiva 721.231-9 měla nejvyšší číslo v provozu u ČSD/ŽSR, byla převázána z rozchodu 1520 mm. Autor ji zdokumentoval v Čierne nad Tisou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.04.1998
Místo: Maťovce

V dalekých slovenských Maťovcích, kam ústí železniční trať Užhorod – Haniska pri Košiciach, nazývaná též Širokorozchodná trať nebo krátce ŠRT, je trať o rozchodu 1520 mm spojující ukrajinskou železniční síť s železárnami U.S. Steel Košice. Trať v současnosti slouží výhradně nákladní dopravě a hlavním přepravovaným substrátem je železná ruda. Na snímku je odstavená lokomotiva 721.034-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.04.1998
Místo: Medzilaborce

752.021-6 s nákladním vlakem v Medzilaborcích.

Top