Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Depo Děčín

Jako zdroj náhradních dílů pro další lokomotivy řady 122 postávala v Děčíně lokomotiva 122.020-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

Ve stanici Česká Lípa hl.n. čekal na svůj odjezd motorový osobní vlak tvořený "kufrem" 810.199-0 a přípojným vozem řady 010.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

Motorový vůz 810.256-8 v České Lípě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Turnov

Jeden z udržovaných brejlovců, stroj 750.322-0 se právě chystal k další jízdě ve stanici Turnov.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

Krásný únorový den byla zachycena na osobním vlaku 810.187-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.02.1998
Místo: Kladno

Při posunu v Kladně zachytil autor staršého čmeláka 770.040-4.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.02.1998
Místo: Praha-Vršovice

V depu pod Bohdalcem, jak se přezdívá vršovickému depu v Praze, stál odstavený stroj 770.042-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.02.1998
Místo: Praha-Vršovice

V roce 1998 začínal těžký propad nákladní dopravy na české železnici. Jednou z ran bylo toho roku ukončení provozu ranžíru Praha-Vršovice. S tím souviselo i postupné ukončování provozu těžkých posunovacích čmeláků řad 770 a 771. Na snímku se nám představuje již sešlý čmelák 771.088, právě ve Vršovicích.

Top