Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Ve stanici Mladá Boleslav zapózoval autorovi stroj 735.136-4, který se chystal na jízdu s manipulačním vlakem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Ve stanici Mladá Boleslav hl.n. byla zdokumentovaná lokomotiva 753.016-5. Už ze snímku je viditelné, že tento stroj ( a byl jedním z posledních u ČD , jezdil s osobními vlaky i v zimním období. Umožňoval to jeho stále provozní agregát pro výrobu páry - PG 500.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Děčín hl.n.

Při posunu s osobními vozy byla zachycena děčínská "ponorka" 730.007-2 na hlavním nádraží v Děčíně.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

První vyrobený brejlovec své řady, stroj T478.3001 odpočíval v České Lípě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Depo Děčín

V nátěru, ve kterém byla na děčínsku vždy rozpoznatelná, byla zvěčněna místní "ponorka" 730.005-6 ve svém domovském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Bakov nad Jizerou

V Bakově nad Jizerou byla zdokumentovaná lokomotiva 753.153-6. Její vzhled prezentuje klasický nátěr brejlovců, který byl od stroje T478.3128 aplikován přímo v ČKD (bez žlutých proužků). Lokomotiva na snímku má zmíněné proužky na čelech doplněny. Lokomotiva byla později přeznačena na 753.305-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Depo Děčín

Jako zdroj náhradních dílů pro další lokomotivy řady 122 postávala v Děčíně lokomotiva 122.020-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

Ve stanici Česká Lípa hl.n. čekal na svůj odjezd motorový osobní vlak tvořený "kufrem" 810.199-0 a přípojným vozem řady 010.

Top