Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Spišská Nová Ves

Při čekání na postrkovou lokomotivu ve stanici Spišská Nová Ves, byla zdokumentovaná velice pěkná 182.087-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Spišská Nová Ves

"Postrková rakaňa" 183.006-6 míří ve stanici Spišská Nová Ves k provoznímu ošetření do depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Spišská Nová Ves

Na svůj odjezd vyčkává "dvojička" 131.100-0+131.099-4 s nákladním vlakem ve stanici Spišská Nová Ves.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Humenné

Z okna jedoucího vlaku byla v Humenném zdokumentována značně opotřebená 752.022-4.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Poprad-Tatry

Nátěrově "unifikovaný" stroj 850.037-3 ve stanici Poprad-Tatry.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Odstavená "žehlička" 110.049-4 v depu Spiššká Nová Ves. Stejně jako u nás, i na Slovensku začaly ztrácet po roce 2000 v provozu tyto stroje význam. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Depo Humenné

Pěkně patinovaná 752.019-0 čekala v Humenném na další nasazení.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Depo Humenné

Ještě stále v pravidelném provozu sloužící "sedmička" 830.007-1 je zdokumentována autorem v Humenném.

Top