Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.06.1997
Místo: Frenštát pod Radhoštěm
Manipulační vlak tažený lokomotivou 742.261-1 zvěčnil autor za slunného dne ve stanici Frenštát pod Radhoštěm.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.06.1997
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem
Osobný vlak, dopravovaný "brejlemi" 750.312-1, vchádza do stanice Kunčice pod Ondřejníkem. Na rušni je zaujímavé modifikované a oproti originálu o niečo hranatejšie logo Českých drah.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.06.1997
Místo: Ostrava hl.n.
Časy, kdy na všech zálohách v Ostravě a okolí jezdily lokomotivy řad 770 a 771 jsou dávno pryč. Jak vidíme ze snímku, bylo běžné vídat tyto těžké lokomotivy také při posunu s osobními vozy. Snímek zachytil stroj 771.117-9 v Ostravě hl.n.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.06.1997
Místo: Depo Ostrava
V ostravském depu "číhala" před dalším posunem Adéla 799.025-2.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.06.1997
Místo: Ostrava střed
S rychlíkem zastavil ve stanici Ostrava střed "brejlovec" 750.293-3.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Bohumín
S rychlíkem bylo zachyceno "elegantní" eso 363.009-2 ve stanici Bohumín. Tento nátěr byl na lokomotivu aplikován také z důvodu vozby vlaků kategorie EC. Není od věci připomenout, že verzi tohoto zajímavého nátěru navrhl jeden ze strojvedoucích tehdejšího LD Přerov.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Ostrava hl.n.
Ostravou hlavním nádražím, jedním z nejvytíženějších uzlů nákladní dopravou u nás, projíždí "šestikolák" 182.004-2 v čele směsky směrem na Bohumín. Z dnešního pohledu, pochopitelně i zde došlo k propadu vozby nákladních vlaků. Především téměř zmizely z čel vlaků stroje 181 a 182. V polovině 90.let to ale neplatilo, tak jsme mohli téměř v nepřetržitém sledu pozorovat ty monumentální stroje v čele dlouhých nákladních vlaků.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Depo Bohumín
V bohumínském depu před halou cyklických oprav se vyhřívá "tranzistor" 742.007-8 v atypickém, no slušivém laku.