Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.03.1997
Místo:
Jihlava
Ve stanici Jihlava byly zachyceny "zamračené" 751.054-8 a 749.247-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.03.1997
Místo:
Depo Jihlava
Ani motorový vůz 810.227-9 neunikl modro-bílo-žlutému nátěru. Na snímku čeká na svůj další výkon s přípojným vozem Baafx.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.03.1997
Místo:
Depo Ostrava
Rušeň 181.019-1 postával spolu s ďalšími jednosmernými elektrickými rušňami v obvode depa Ostrava.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1997
Místo:
Most
Poměrně vzácný snímek autora ukazuje lokomotivu 122.053-2 v čele vlaku s chladícími vozy. Vyjímka pak potvrzuje pravidlo o tom, že to mohlo vypadat, jakoby z mosteckého seřaďovacího nádraží vyjížděly výhradně uhelné vlaky. Snímek byl pořízen v Mostě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1997
Místo:
Most
Lokomotiva 123.009-3 postává ve stanici Most na další ze svých výkonů.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1997
Místo:
Depo Chomutov
Brejlovci 753.274 + 753.268 v depu v Chomutově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1997
Místo:
Depo Most
V mosteckém depu byl zastižen čmelák 770.096-6. Tehdy bylo mostecké depo plné lokomotiv řady 770 a 771, jezdily prakticky na všech zálohách místního seřaďovacího nádraží. Dnes bychom tam hledali čmeláky marně.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1997
Místo:
Most
Lokomotiva 121.018-6 ve stanici Most při posunu.