Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Týniště nad Orlicí
V dobách, kdy jezdily přímé rychlíky z Prahy hl.n. do Letohradu, přepřahalo se v Hradci Králové na řadu 750. Jedna z nich, lokomotiva 750.341-0 byla autorem při vedení tohoto vlaku zvěčněna ve stanici Týniště nad Orlicí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Prečíslovaná "dvojková ceckaňa" 751.375-7 postávala v depe v Pardubicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.02.1997
Místo:
Karlovy Vary
Legendárny 781.578-0 bol zachytený s "wapkami" na karlovarském nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.02.1997
Místo:
Karlovy Vary
"Plecháč" 242.207-9 při posunu ve stanici Karlovy Vary. Za povšimnutí stojí odlišné sběrače.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Hodonín
S nákladním vlakem zastavilo ve stanici Hodonín "prototypové eso" 363.002-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Depo Břeclav
V depe Břeclav bol zvečnený motorový vozeň 842.018-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Depo Břeclav
Na jarním sluníčku se u točny v břeclavském depu vyhřívá motorový vůz 831.092-2. Na sklonku roku 2002 byl tento vůz zrušen a následně deponován v Brně dolním.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Rohatec
Ve stanici Rohatec se chystal k posunu ještě možná nic netušící budoucí muzejní stroj 735.007-7.