Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Kladno
Typická souprava osobního vlaku tvořená motorovým vozem 853.022-2 a dvěma vozy řady 053 se rozjíždí ze stanice Kladno.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Depo Rakovník
Ještě nátěrově "unifikovaná zamračená" 751.068-8 byla zastižena při odpočinku v Rakovníku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Depo Rakovník
Odstavenou "veselou krávu" 714.215-1 zdokumentoval autor v Rakovníku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Při provádění posunu zachytil autor v Kralupech nad Vltavou "zamračenou" 751.139-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Kladno
Dvojice "zamračených" 751.155-3 + 751.092-8 ve stanici Kladno.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.02.1997
Místo:
Třebušice
Zajímavou atmosféru zdejší lokality, ukazuje snímek stroje 771.060-1 z Třebušic. Lokomotiva zde sloužila na záloze a její náplní byly například přetahy uhelných vlaků ze zdejší úpravny uhlí, známé také pod názvem Komořany.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové se objevila bobina 141.057-0. Jednalo se prakticky o prototypovou lokomotivu E469.0, díky změněnému převodu 3,11. Tím měla lokomotiva větší tažnou sílu při max. rychlosti 90 km/h. Zároveň i takto označená jezdila do své nehody u Karlštejna v roce 1975. Poté byla zpětně zpřevodována na 2,27 a zařazena jako E499.1057, později jako 141.057-0 až do roku 2005.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
K setkání dvou lokomotiv z ČKD Praha došlo v lokomotivním depu Pardubice. Za povšimnutí stojí péče, kterou strojvedoucí věnovali svým turnusovým lokomotivám.