Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Depo Ostrava

Lokomotiva 140.098-5 zachycená počátkem května roku 1997 v Ostravě. Lokomotiva byla při povodních stejného roku zatopena. Díky tomu byla v listopadu 1997 navržena na zrušení. K 19. 2. 1998 byla zrušena, ale několik dalších let stála v bohumínském depu a čekala na likvidaci. Svůj provoz ukončila prakticky už v srpnu roku 1994.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu se předvedly dvě lokomotivy řady 182 a 181. Na první pohled nerozeznatelné, prezentující velmi slušivý nátěr. Lokomotiva 182.160-2 patřila celou svou kariéru do DKV Ostrava.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Praha hl.n.

Ještě zachovalá lokomotiva 141.010-9 se při pořizování snímku chystala v Praze hl.n. s odjezdem soupravy od rychlíku, který v rámci výkonu "E1" mířil na ONJ do Prahy Vršovic.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Depo Ostrava

V Ostravě zachytil autor už opotřebovanou, stále však plně provozní lokomotivu 182.018-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Depo Ostrava

Velmi pěkný "šestikolák" 181.104-1 ve společnosti "brejlovce" 752.001-8 byl zachycený v Ostravě v květnu roku 1997.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Depo Ostrava

Počátkem devadesátých let převzaly ČD dvě lokomotivy řady 770 z průmyslu. Jednalo se o stroje T 669.0505 (nově 770.110) a T 669.0509 - zobrazená na snímku a nově označená jako 770.111-3. Šlo o nejvyšší číslo řady 770 u ČD. Do průmyslu byly naopak převedeny lokomotivy 770.014 a 770.033. Snímek byl pořízen v Ostravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.

V čele konvoje odstavených "šestikoláků" byl autorem zdokumentován, svým nátěrem staré časy připomínající, pro mnohé fotografy atraktivní stroj 182.158-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu zapózoval autorovi čmelák 771.067-6.

Top