Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.06.1997
Místo: Ostrava hl.n.

Časy, kdy na všech zálohách v Ostravě a okolí jezdily lokomotivy řad 770 a 771 jsou dávno pryč. Jak vidíme ze snímku, bylo běžné vídat tyto těžké lokomotivy také při posunu s osobními vozy. Snímek zachytil stroj 771.117-9 v Ostravě hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.06.1997
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu "číhala" před dalším posunem Adéla 799.025-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.06.1997
Místo: Ostrava střed

S rychlíkem zastavil ve stanici Ostrava střed "brejlovec" 750.293-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Bohumín

S rychlíkem bylo zachyceno "elegantní" eso 363.009-2 ve stanici Bohumín. Tento nátěr byl na lokomotivu aplikován také z důvodu vozby vlaků kategorie EC. Není od věci připomenout, že verzi tohoto zajímavého nátěru navrhl jeden ze strojvedoucích tehdejšího LD Přerov.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Ostrava hl.n.

Ostravou hlavním nádražím, jedním z nejvytíženějších uzlů nákladní dopravou u nás, projíždí šestikolák 182.004-2 v čele směsky směrem na Bohumín. Z dnešního pohledu, pochopitelně i zde došlo k propadu vozby nákladních vlaků. Především téměř zmizely z čel vlaků stroje 181 a 182. V polovině 90.let to ale neplatilo, tak jsme mohli téměř v nepřetržitém sledu pozorovat ty monumentální stroje v čele dlouhých nákladních vlaků.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Bohumín

V bohumínském depu před halou cyklických oprav se vyhřívá "tranzistor" 742.007-8 v atypickém, slušivém laku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Depo Bohumín

Dnes již muzejní lokomotiva E499.004, zachycená v Bohumíně vůbec poprvé po provedených opravách, spojených s aplikací nového nátěru. 6.června 1997 tak autor jako jeden z prvních vůbec, vyfotil krásně opravenou čtyřku před uvedením do provozu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Bohumín

Při přístavbě spěšninového vozu k rampě na vykládku zastihl autor "tranzistora" 742.141-5 ve stanici Bohumín.

Top