Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Šumperk

"Ťapka" 721.186-5 bola v apríli 1997 zachytená v Šumperku, zrejme na poste staničnej zálohy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Letohrad

V běžném laku devadesátých let byla zachycena v letohradském depu 810.655-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Zábřeh na Moravě

Stroj 771.135-1 posunoval ve stanici Zábřeh na Moravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Zábřeh na Moravě

"Rosnička" T334.0663 bola zvečnená v Zábřehu na Moravě. Podľa dostupných informácií bola ešte v tom roku v Jihlavě rekonštrukovaná na 711.702-1 a potom predaná do ŽRB Bohumín.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží čekala bobina 141.020-8 na další výkon. Jak napovídá označení "E6" za oknem pomocníka, jednalo se nejspíš o nějaký přetah soupravy, v rámci pražského uzlu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Depo Ostrava

Ještě v původním vzhledu před opravou a před novým lakem byla v Ostravě zachycena lokomotiva 181.084-5. Ještě v roce 1997 asi nikdo netušil, že právě tento stroj bude jedním z mála, který se dočká provozu i pod hlavičkou ČD Carga.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Ostrava hl.n.

Jedním místem, kde lze běžně spatřit vlečkové lokomotivy v čele různých přetahů nebo i jen přesunu mezi různými vlečkovými místy, je ostravské hlavní nádráží. Zde lze běžně spatřit stroje patřící dnes AWT, dříve OKD Doprava. Nejinak tomu bylo i u lokomotivy 740.746-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1997
Místo: Depo Ostrava

Lokomotiva 140.098-5 zachycená počátkem května roku 1997 v Ostravě. Lokomotiva byla při povodních stejného roku zatopena. Díky tomu byla v listopadu 1997 navržena na zrušení. K 19. 2. 1998 byla zrušena, ale několik dalších let stála v bohumínském depu a čekala na likvidaci. Svůj provoz ukončila prakticky už v srpnu roku 1994.

Top