Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.03.1997
Místo: Depo Havlíčkův Brod
V depu v Havlíčkově Brodě zvěčnil autor odstavený "tranzistor" 742.158-9, který si svým zeleným zbarvením vysloužil přezdívku "rákosník".
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.03.1997
Místo: Jihlava
Ve stanici Jihlava byly zachyceny "zamračené" 751.054-8 a 749.247-3.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.03.1997
Místo: Depo Jihlava
Ani motorový vůz 810.227-9 neunikl modro-bílo-žlutému nátěru. Na snímku čeká na svůj další výkon s přípojným vozem Baafx.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.03.1997
Místo: Depo Ostrava
Rušeň 181.019-1 postával spolu s ďalšími jednosmernými elektrickými rušňami v obvode depa Ostrava.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Most
Poměrně vzácný snímek autora ukazuje lokomotivu 122.053-2 v čele vlaku s chladícími vozy. Vyjímka pak potvrzuje pravidlo o tom, že to mohlo vypadat, jakoby z mosteckého seřaďovacího nádraží vyjížděly výhradně uhelné vlaky. Snímek byl pořízen v Mostě.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Most
Lokomotiva 123.009-3 postává ve stanici Most na další ze svých výkonů.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Depo Chomutov
Brejlovci 753.274 + 753.268 v depu v Chomutově.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Depo Most
V mosteckém depu byl zastižen čmelák 770.096-6. Tehdy bylo mostecké depo plné lokomotiv řady 770 a 771, jezdily prakticky na všech zálohách místního seřaďovacího nádraží. Dnes bychom tam hledali čmeláky marně.