Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Brno hl.n.
Necelé dva měsíce před odstavením v provozu byla na brněnském hlavním nádraží vyfocena 830.054-3. Zajímavostí bylo dosazení náhradních dveří ze zcela jinak lakované "dvaašedesátky".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Depo Brno dolní n.
V depu Brno-dolní byl dne 18.9.1996 zachycen "velký hektor" 721.198-0. Z fotografie je patrné, že tou dobou obdržel nové kola.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Havlíčkův Brod
Mezi výkony byla zvěčněna "fujara" 735.235-4 na náhradě za motorový vůz 850.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Stále ještě v provozním stavu odpočíval brněnský "pilštyk" 735.200-8 ve svém domovském depu v Maloměřicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Rušeň 771.066-8 bol spolu s "pilštykom" odstavený v Brně-Maloměřicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
"Čmelák" 770.076-8 byl ve spoločnosti 751.105-8zachycen v maloměřickém depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Vrak nehodou a zrejme i požiarom poškodeného "pilštyka" 735.161-2 smutne postával v depe Brno-Maloměřice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.09.1996
Místo:
Brno hl.n.
"Hydra" 850.010-0 byla zastižena na brněnském hlavním nádraží.