Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ještě s chybějícím označením dopravce, v opotřebovaném unifikovaném nátěru, stále však provozní stroj 181.004-3 postával v Hradci Králové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Letohrad

Žehlička 110.019-7 ve stanici Letohrad.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Letohrad

V Letohradu byl zachycen stroj 753.171-8 při provádění oprav.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Šumperk

Za slunečného jarního počasí se na nádraží v Šumperku vyhřívá "dunihlav" 831.113-6. Za povšimnutí stojí vozy ř. 020 s označením Bix a jejich originální nátěr z výroby ve vagónce Tatra Studénka.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V šumperském depu byl dne 18.4.1997 zvěčněn místní stroj 749.257-2, který také obdržel jeden ze zajímavých nátěrů.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V šumperském depu zastihl autor snímku "duníka" 831.179-7 při zkoušce dieselu po opravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

Ty tam jsou časy, kdy šumeperské depo bylo plné těchto kouzelných motoráků. Ještě donedávna jsme si díky nim mohli vychutnat provoz na přelomu 50 a 60.let minulého století. Stahovací okno na kličku, příjemné naftové teplo, třesoucí se světlo žárovek, brumlavý zvuk motoru. To všechno byly typické rysy těchto úspěšných a nesmrtelných motoráků ze začátku 50.let. V porovnání s dnešní regionovou, můžeme pouze dlouho polemizovat, zda je to opravdu krok kupředu oproti čtyřnápravovým kapacitním "dvěstědvaašedesátkám"...

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V depu Šumperk zvěčnil autorův objektiv motorový vůz 831.222-5, který společně s motorovým vozem 831.182-1 vyčkával na další výkon v osobní dopravě.

Top