Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.03.1997
Místo: Depo Ostrava

Rušeň 181.019-1 postával spolu s ďalšími jednosmernými elektrickými rušňami v obvode depa Ostrava.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Most

Poměrně vzácný snímek autora ukazuje lokomotivu 122.053-2 v čele vlaku s chladícími vozy. Vyjímka pak potvrzuje pravidlo o tom, že to mohlo vypadat, jakoby z mosteckého seřaďovacího nádraží vyjížděly výhradně uhelné vlaky. Snímek byl pořízen v Mostě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Most

Lokomotiva 123.009-3 postává ve stanici Most na další ze svých výkonů.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Depo Chomutov

Brejlovci 753.274 + 753.268 v depu v Chomutově.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Depo Most

V mosteckém depu byl zastižen čmelák 770.096-6. Tehdy bylo mostecké depo plné lokomotiv řady 770 a 771, jezdily prakticky na všech zálohách místního seřaďovacího nádraží. Dnes bychom tam hledali čmeláky marně.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Most

Lokomotiva 121.018-6 ve stanici Most při posunu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Chomutov

Dvojice brejlovců 750.014-3 + 750.013-5 se rozjížděla s nákladním vlakem ze stanice Chomutov. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Most n.n.

Další mostecký čmelák, který působil na zálohách v mosteckém ranžíru byla 770.045-3. Ikdyž to tak nevypadá, byl velmi dobře udržovaný a marně bychom hledali větší nečistoty, olejové netěsnosti na motoru či jiné závady. Tento stroj měl velmi dobrou péči svých turnusových strojvedoucích.

Top