Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.02.1997
Místo: Depo Rakovník
Ještě nátěrově "unifikovaná zamračená" 751.068-8 byla zastižena při odpočinku v Rakovníku.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.02.1997
Místo: Depo Rakovník
Odstavenou "veselou krávu" 714.215-1 zdokumentoval autor v Rakovníku.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.02.1997
Místo: Kralupy nad Vltavou
Při provádění posunu zachytil autor v Kralupech nad Vltavou "zamračenou" 751.139-7.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.02.1997
Místo: Kladno
Dvojice "zamračených" 751.155-3 + 751.092-8 ve stanici Kladno.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.02.1997
Místo: Třebušice
Zajímavou atmosféru zdejší lokality, ukazuje snímek stroje 771.060-1 z Třebušic. Lokomotiva zde sloužila na záloze a její náplní byly například přetahy uhelných vlaků ze zdejší úpravny uhlí, známé také pod názvem Komořany.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové se objevila bobina 141.057-0. Jednalo se prakticky o prototypovou lokomotivu E469.0, díky změněnému převodu 3,11. Tím měla lokomotiva větší tažnou sílu při max. rychlosti 90 km/h. Zároveň i takto označená jezdila do své nehody u Karlštejna v roce 1975. Poté byla zpětně zpřevodována na 2,27 a zařazena jako E499.1057, později jako 141.057-0 až do roku 2005.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1997
Místo: Pardubice hl.n.
K setkání dvou lokomotiv z ČKD Praha došlo v lokomotivním depu Pardubice. Za povšimnutí stojí péče, kterou strojvedoucí věnovali svým turnusovým lokomotivám.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1997
Místo: Depo Hradec Králové
Velmi pěkně udržovaná lokomotiva 750.371-7, která i po odchodu svých turnusových strojvedoucích, kteří o ní pečovali, vypadala dlouho jako po příchodu z dílenské opravy. Na snímku je zmíněná "perla" zachycená v Hradci Králové.