Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.05.1983
Místo: Bílina

Dobovou atmosféru všudypřítomných lokomotivy řady E469.1 ukazuje i snímek autora, který v Bílině zachytil jednu z prvních vyrobených této řady. "Uhelka" E469.1003 zde očekávala svůj další vlak. Přezdívka "uhelka" vznikla od jejich velmi častého postavení do čel uhelných vlaků, které vozily z hnědouhelné pánve.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.05.1983
Místo: Františkovy Lázně

Na nádraží ve Františkových Lázních byl zvěčněn v podstatě zánovní stroj S499.0247.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.05.1983
Místo: Cheb

S499.0071 stála v čele nákladního vlaku v Chebu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.06.1983
Místo: Plzeň hl.n.

Na plzeňském Gottwaldově nádraží byl vyfocen dne 9.6.1983 "brejlovec" T478.4016.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.06.1983
Místo: Zdice

Dvě "dvaašedesátky" s nízkou střechou byly nasazeny na osobním vlaku, který byl zachycen ve Zdicích, na postrku byla zvěčněna M262.0052.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.06.1983
Místo: Plzeň hl.n.

V roli "nezávislé" posunovací zálohy, byla na hlavním nádraží v Plzni zachycen "hektor" T435.0042. V pozadí vidíme lokomotivu řady T478.3, podle světel již vyššího čísla.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.06.1983
Místo: Depo Zdice

Medzi inými vozidlami bol v zdickém depe "zašprajcovaný" rušník T211.0129.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.06.1983
Místo: Depo Zdice

Ve zdickém depe bol zvečnený rušeň T211.0040, ktorý tu slúžieval na "topírenskom" posune. V roku 1988 bol remotorizovaný a preznačený na 701.055-6. Neskôr bol odpredaný na vlečku Uhelných skladov v Rokycanech, odkiaľ ho v r. 2002 získal spolok Lokálka Group.

Top