Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.09.1996
Místo: Depo Olomouc

Lokomotiva 140.091-0 nevyhověla v roce 1994 defektoskopickým zkouškám dvojkolí. Proto byla z provozu definitivně odstavena a v červenci 1996 zrušena. Autor ji zachytil v Olomouci, kde čekala na svojí poslední cestu do České Třebové na likvidaci. Tam ji spolu s 140.065 odvezl "peršan" 163.066.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.09.1996
Místo: Olomouc hl.n.

V zajímavém "hokejkovém" nátěru byla zvěčněna tou dobou olomoucká lokomotiva 730.003-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.09.1996
Místo: Krnov

Noční záběr z Krnova ukazuje tehdy ještě místní stroj 753.376-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.09.1996
Místo: Olomouc hl.n.

Rušeň 162.019-4 postával odstavený v Olomouci na súprave osobného vlaku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.09.1996
Místo: Olomouc hl.n.

Do stanice Olomouc hl.n. právě dorazil těžký uhelný vlak, v jehož čele se představila lokomotiva 182.033-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.09.1996
Místo: Depo Ostrava

Odstaveného "brejlovce" 750.180-2, čekajícího na svůj další z mnoha výkonů, zdokumentoval autor v ostravském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.09.1996
Místo: Ostrava hl.n.

"Brejlovec" 750.097-8 byl zastižený autorem v Ostravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.09.1996
Místo: Ostrava hl.n.

Ač to není vidět, lokomotiva 750.293-3 byla vyjímečná. Měla jako jediná této řady zkušebně dosazen elektronický rychloměr. Na snímku autora odpočívá ve stanici Ostrava hl.n.

Top