Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.1996
Místo: Depo Brno dolní

V depu Brno-dolní byl dne 18.9.1996 zachycen "velký hektor" 721.198-0. Z fotografie je patrné, že tou dobou obdržel nové kola.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.1996
Místo: Havlíčkův Brod

Mezi výkony byla zvěčněna "fujara" 735.235-4 na náhradě za motorový vůz 850.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.1996
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Stále ještě v provozním stavu odpočíval brněnský "pilštyk" 735.200-8 ve svém domovském depu v Maloměřicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.1996
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Rušeň 771.066-8 bol spolu s "pilštykom" odstavený v Brně-Maloměřicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.1996
Místo: Depo Brno-Maloměřice

"Čmelák" 770.076-8 byl ve spoločnosti 751.105-8zachycen v maloměřickém depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1996
Místo: Brno hl.n.

"Hydra" 850.010-0 byla zastižena na brněnském hlavním nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.09.1996
Místo: Kralupy nad Vltavou

V Kralupech nad Vltavou zastihl autor lokomotivu 751.165-2 během opravy po požáru. Podle nízkých madel můžeme poznat, že kabina pochází z první série vyrobených lokomotiv své řady.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.10.1996
Místo: Děčín hl.n.

Podzimní paprsky slunce na sebe přitahuje v děčínském depu lokomotiva 122.021-9.

Top