Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.11.1982
Místo: Chodov

Před staniční budovou v Chodově posunovalo "prasátko" T212.0015.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.01.1983
Místo: Citice

Ve stanici Citice byla mezi výkony odstavena "laminátka" S499.0056.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.02.1983
Místo: Depo Cheb

Jedním z prvních zrušených "orchsestrionů" byl M152.0154 (v září 1979), jehož vrak byl vyfocen dne 16.2.1983 v chebském depu. V roce 1979 měl nehodu na přejezdu u obce Třebeň (na trati Tršnice-Luby u Chebu).

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.04.1983
Místo: Chodov

Na vlečke podniku Chodos Chodov vznikol záber miestneho stroja T211.0791.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.05.1983
Místo: Ostrov nad Ohří

V Ostrově nad Ohří zastavil osobní vlak v čele s "brejlovcem" T478.3156 a protože byl datum 8.5.1983, tak lokomotiva poctivě zdravila slavné májové dny.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.05.1983
Místo: Bílina

Dobovou atmosféru všudypřítomných lokomotivy řady E469.1 ukazuje i snímek autora, který v Bílině zachytil jednu z prvních vyrobených této řady. "Uhelka" E469.1003 zde očekávala svůj další vlak. Přezdívka "uhelka" vznikla od jejich velmi častého postavení do čel uhelných vlaků, které vozily z hnědouhelné pánve.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.05.1983
Místo: Františkovy Lázně

Na nádraží ve Františkových Lázních byl zvěčněn v podstatě zánovní stroj S499.0247.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.05.1983
Místo: Cheb

S499.0071 stála v čele nákladního vlaku v Chebu.

Top