Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

Prvním "plecháčem" v této verzi nátěru byl v Plzni stroj 242.212-9. Po těžké nehodě a následné opravě byl už nalakován do klasických barev. Na snímku ho vidíme na "sudých" kolejích v hlavním nádraží v Plzni. V pozadí vyčnívá místní Železniční poliklinika.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Plzeň

Plzeňský "hektor" 720.070-2 odstavený v domovském depu u tzv. "malé točny" ve společnosti další lokomotivy stejné řady.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Plzeň

V prostoru depa Plzeň byl zdokumentován odstavený čmelák 771.025-4. V pozadí snímku vidíme také brejlovce 753.212.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

"Plecháč" 242.271-5 posunoval v okolí stanoviště "pod lávkou" v plzeňském hlavním nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň-Valcha

Necelý půl rok po elektrifikaci tratě do Klatov se v čelech vlaků stále ještě objevovaly stroje nezávislé trakce. Na záběru z června 1996 se nám představuje pěkný "brejlovec" 750.081-2 na odjezdu ze stanice Plzeň-Valcha.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Plzeň

Při posunu v plzeňském depu nacházel dříve uplatnění také "puklík" 700.076-3

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Zdice

Ve značně omšelém nátěru působil na staniční záloze ve Zdicích místní stroj 735.163-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Zdice

Ve zdickém depu je otáčen motorový vůz 842.027-5. O pár let později už tu nepotkáme ani tyto motorové vozy, stejně jako provoz v tomto depu.

Top