Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

V Plzni hlavním nádraží posunoval "plecháč" 242.263-2. Tento nátěr byl typickým nejen pro plzeňské stroje této řady.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

Do role první zálohy osobního nádraží v Plzni byla nasazena lokomotiva 210.031-1. Autor ji zachytil kousek od stavědla, přezdívaného "fara".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Klatovy

742.229-8 v klatovském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Klatovy

Klatovský "dunihlav" 831.134-2 před malou chvílí odstoupil od osobního vlaku z Železné Rudy a před objektivem autora odjíždí do depa zbrojit a čekat na další pravidelný výkon, kterých měly tyto stroje na klatovsku opravdu mnoho.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Klatovy

Klatovy a Šumperk, to bývaly hlavní bašty motorových vozů řady 831. Dva z nich odpočívají v depu Klatovy. V popředí je 831.212-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Zdice

Plzeňské "eso" 363.069-6 vyčkávalo na svůj nákladní vlak v roli dispečerky ve Zdicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

Pěkně nalakovaný "plecháč" 242.246-7 byl autorem zachycen v Plzni hl.n. V té době patřila lokomotiva do DKV České Budějovice.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

Na plzeňském hlavním nádraží zdokumentoval autor posunující lokomotivu 363.079-5.

 

Top