Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Ušmudlaný pardubický "čmeliak" 770.012-3 bol zachytený pravdepodobne na posune v stanici Pardubice hl.n.. Už o niekoľko mesiacov obržal slušivý zeleno-krémový výrobný náter.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Z důvodu absence turnusové lokomotivy řady 726 na osobní zálohu v Pardubicích, byl místo ní nasazen čmelák 771.120 .
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1996
Místo:
Čelákovice
Ve stanici Čelákovice byl zachycen s nákladním vlakem šestikolák 181.069-6. Ten se dočkal i svého působení ve společnosti ČD Cargo, stal se tak jedním z mála šestikol, které přežila velké rušení v letech 2003 - 2007.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1996
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ve slušivém laku postává "hrboun" 130.038-3 zapřažený na nákladním vlaku ve stanici Hradec Králové hlavní nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1996
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Nejen červeně natřená naftová nádrž už z dálky napovídala, že se jedná o udržovaného brejlovce 750.395-6. Snímek byl pořízen v Hradci Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.01.1996
Místo:
Depo Karlovy Vary
Smutný pohled na vyřazené lokomotivy řady 735 v tehdejším depu Karlovy Vary. Lokomotiva 735.102-6 čeká na odtah k likvidaci do České Třebové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.02.1996
Místo:
Karlovy Vary-Dvory
Dvojice lokomotiv 753.248-4+753.268 v čele prázdných wapek, které se ve stanici Karlovy Vary nepřepřahaly, vidíme na snímku autora při průjezdu zastávou Karlovy Vary - Dvory, právě mířící do Nového Sedla u Lokte.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1996
Místo:
Choceň
Ve stanici Choceň se předvedla velmi pěkná a udržovaná bobina 141.055-4. Ta se připravovala na jízdu do stanice Hradec Králové. V té době jistě nětušila, že za víc 12 let svůj provozní život ukončí v DKV Olomouc.