Autor: Josef Veselý

Autor: Josef Veselý
Datum: 20.10.1999
Místo: Uherský Brod

V Uherském Brodě zastavil brněnský "pilštyk" 735.062-2 v čele Sp 1926.

Autor: Josef Veselý
Datum: 19.07.2000
Místo: Šumice

V zastávce Šumice zastavil spěšný vlak 1926 a za nedlouho se při odjezdu ozve zaburácení motoru "Pielstick" v útrobách stroje 735.248-7.

Autor: Josef Veselý
Datum: 22.07.2000
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Vraky ex-hodonínských "pilštyků" 735.271-9 a 735.137-2 byly dotaženy z deponie ve Žďánicích do depa ve Veselí nad Moravou, kde jen čekaly na odvoz ke šrotaci do České Třebové.

Autor: Josef Veselý
Datum: 24.07.2000
Místo: Újezdec u Luhačovic

Spěšný vlak 1926 přijíždí do stanice Újezdec u Luhačovic a v jeho čele je brněnský "pilštyk" 735.248-7. "Pilštyky" byly častou náhradou za chybějící motorové vozy.

Autor: Josef Veselý
Datum: 12.08.2000
Místo: Krnov

Z Krnova odjíždí domácí lokomotiva 749.243-2 se spěšným vlakem směr Olomouc.

Autor: Josef Veselý
Datum: 03.02.2001
Místo: Branná

831.199-5 duní v čele osobního vlaku 3605 na stoupání mezi stanicemi Branná a Ostružná.

Autor: Josef Veselý
Datum: 14.05.2001
Místo: Tábor

V depu Tábor stál vrak "pilštyka" 735.101-8 a čekal na odtažení ke šrotaci do České Třebové.

Autor: Josef Veselý
Datum: 27.12.2001
Místo: Frenštát pod Radhoštěm

Na konci prosince roku 2001 byla ve Frenšátě pod Radhoštěm zachycena valašská "čtverka" 754.047-9 v čele osobního vlaku do Ostravy, kdy zde ještě stále byly nasazeny "patra" řady Btjo.