Autor: Josef Veselý

Autor: Josef Veselý
Datum: 20.10.1999
Místo: Uherský Brod

V Uherském Brodě zastavil brněnský "pilštyk" 735.062-2 v čele Sp 1926.

Autor: Josef Veselý
Datum: 19.07.2000
Místo: Šumice

V zastávce Šumice zastavil spěšný vlak 1926 a za nedlouho se při odjezdu ozve zaburácení motoru "Pielstick" v útrobách stroje 735.248-7.

Autor: Josef Veselý
Datum: 22.07.2000
Místo: Veselí nad Moravou

Vraky ex-hodonínských "pilštyků" 735.271-9+735.137-2 byly dotaženy z deponie ve Žďánicích do depa ve Veselí nad Moravou, kde jen čekaly na odvoz ke šrotaci do České Třebové.

Autor: Josef Veselý
Datum: 24.07.2000
Místo: Újezdec u Luhačovic

Spěšný vlak 1926 přijíždí do stanice Újezdec u Luhačovic a v jeho čele je brněnský "pilštyk" 735.248-7. "Pilštyky" byly častou náhradou za chybějící motorové vozy.

Autor: Josef Veselý
Datum: 03.02.2001
Místo: Branná

831.199-5 duní v čele osobního vlaku 3605 na stoupání mezi stanicemi Branná a Ostružná.

Autor: Josef Veselý
Datum: 14.05.2001
Místo: Tábor

V depu Tábor stál vrak "pilštyka" 735.101-8 a čekal na odtažení ke šrotaci do České Třebové.

Autor: Josef Veselý
Datum: 27.12.2001
Místo: Frenštát pod Radhoštěm

Osobní vlak Os 3105 je nachystán ve Frenštátě pod Radhoštěm na odjezd a v jeho čele je valašská "nulka" 750.289-1.

Autor: Josef Veselý
Datum: 19.01.2002
Místo: Ostružná

Šumperský "loďák" 831.199-5 přijíždí s osobním vlakem 3615 do Ostružné.

strana: 1 2 poslední
Top