Autor: Josef Mandys

Autor: Josef Mandys
Datum: 00.00.1987
Místo: Chomutov seř.n.

Na chomutovském seřazovacím nádraží vznikl v roce 1987 snímek místní lokomotivy T466.2180. Tou dobou byla ještě s původní kabinou a bez doplněného zábradlí na čelech.

Autor: Josef Mandys
Datum: 19.12.1986
Místo: Praha-Dejvice

Na nádraží v Praze-Dejvicích posunovala s maďarskou "zetkou" lokomotiva T435.0099.

Autor: Josef Mandys
Datum: 05.01.1987
Místo: Praha-Dejvice

Před monumentální staniční budovou nádraží v Praze-Dejvicích zapózovala "zamračená" T478.1228.

Autor: Josef Mandys
Datum: 09.01.1987
Místo: Praha Masarykovo n.

Mrazivý snímek z nádraží Praha-střed zaznamenal rychlíkovou soupravu z libeňského depa, kdy je hlavním aktérem fotografie motorový vůz M296.1008.

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.02.1987
Místo: Hostivice

Detailnější snímek zachytil v hostivické stanici "hydru" M296.1006, patřící do stavu LD Praha-Libeň.

Autor: Josef Mandys
Datum: 11.02.1987
Místo: Praha Masarykovo n.

Setkání dvou generací lokomotiv ŠKODA na nádraží Praha-střed v podání "nulkové bobiny" E499.0055 a třebovské "hrbaté" E479.0032.

Autor: Josef Mandys
Datum: 25.02.1987
Místo: Stochov

Na závěsu osobního vlaku byla ve Stochově zdokumentována M152.0151.

Autor: Josef Mandys
Datum: 08.03.1987
Místo: Depo Chomutov

Do chomutovského depa zavítal v roce 1987 zánovní stroj T419.0510, který patřil místnímu podniku Válcovny trub. Závod byl postaven již v roce 1870 a představoval na tehdejší dobu moderní železárny se širokým výrobním programem. V roce 1887 byl závod zakoupen firmou Mannesmann, která provedla jeho rekonstrukci na výrobu bezešvých ocelových trubek. V roce 1890 se podařilo vyrobit první bezešvou ocelovou trubku na světě poutnickým způsobem. Tímto byl dán základ pro výrobní program závodu až do současné doby.