Autor: Josef Mandys
Autor: Josef Mandys
Datum: 01.10.1994
Místo: České Velenice
Lokomotiva 534.0323 dojezdila počátkem 80. let v depu Kladno, kde byla potom provozována jako vytápěcí kotel K 821 s možností vlastního pohybu. Byla používána i ve výtopně Lužná u Rakovníka. V roce 1987 byla díky nadšencům depa Kladno upravena do vystavovatelného stavu a nedlouho poté byla zprovozněna. V roce 1996 dojezdila a byla dlouhodobě odstavena do opravy. Oprava už byla dokončena v dílnách nově založeného Železničního muzea ČD z jara roku 1999 a v květnu při příležitosti zahájení sezóny muzea byla slavnostně představena veřejnosti s tím, že její křest provedl vrchní ředitel divize obchodně-provozní Ing. Jaroslav Kocourek. V současné době je lokomotiva v majetku ČD. Je přezdívána „Kremák“ podle velkého topeniště a je provozována s tendrem 935.117. Snímek ji zachytil v Českých Velenicích, jak je známo, zde probíhají opravy kotlů pro lokomotivy parní trakce.
Autor: Josef Mandys
Datum: 01.10.1994
Místo: České Velenice
Z Českých Velenic odjíždí manipulační vlak do Českých Budějovic a v jeho čele brumlá "čmelák" 770.110-5.
Autor: Josef Mandys
Datum: 29.04.1995
Místo: Poláky
Autor zdokumentoval na pěkném jarním snímku svůj turnusový stroj 810.411-9 ve staničce Poláky.
Autor: Josef Mandys
Datum: 29.04.1995
Místo: Radonice u Kadaně
V malebné staničce Radonice u Kadaně byl vyfocen chomutovský motorový vůz 810.411-9.
Autor: Josef Mandys
Datum: 29.04.1995
Místo: Klášterec nad Ohří
Ve stanici Klášterec nad Ohří odpočíval "bzučivec" 771.111-2.
Autor: Josef Mandys
Datum: 29.04.1995
Místo: Chomutov
V Chomutově byla při čekání na cestující zdokumentována místní "osmsetdesítka" 810.653-6.
Autor: Josef Mandys
Datum: 26.08.1995
Místo: Kadaň-Prunéřov
Do Kadaně (dnes Kadaň-Prunéřov) přijíždí s osobním vlakem "orchestrion" 810.054-7.
Autor: Josef Mandys
Datum: 26.08.1995
Místo: Pětipsy
Značně zarostlým traťovým úsekem poblíž zastávky Pětipsy projížděl chomutovský motorový vůz 810.653-6.