Autor: Josef Mandys
Autor: Josef Mandys
Datum: 27.01.1989
Místo: Praha-Dejvice
V žst. Praha-Dejvice byla vyfocena vzorně udržovaná lokomotiva 742.341-1.
Autor: Josef Mandys
Datum: 31.01.1989
Místo: Praha Masarykovo n.
Poslední "hrbatá" dodaná k ČSD, 130.040-9, posunovala 31.1.1989 na nádraží Praha-střed. Lokomotiva patřila společně se svými kolegyněmi depu Česká Třebová.
Autor: Josef Mandys
Datum: 17.02.1989
Místo: Praha-Dejvice
Lokomotivy 751.091-0 a 720.131-2 byly zdokumentovány za slunného únorového dne ve stanici Praha-Dejvice.
Autor: Josef Mandys
Datum: 25.02.1989
Místo: Depo Chomutov
Na točně chomutovského depa stál "čmelák" T669.1061, který patřil mezi vzorně udržované stroje této služebny.
Autor: Josef Mandys
Datum: 30.03.1989
Místo: Kladno
Pred výpravnou budovou na Kladne čakal na ďalšiu ťažkú prácu decentne vyzdobený stroj 781.596-2.
Autor: Josef Mandys
Datum: 27.04.1989
Místo: Praha-Dejvice
Mezi lokomotivami 363.118-1 a 163.021-9 byl v Praze-Dejvicích vystaven známý prototyp "asynchrona" 169.001-5.
Autor: Josef Mandys
Datum: 27.04.1989
Místo: Praha-Bubny
V Praze-Dejvicích byl vystaven i prototyp TA436.0501, hybridní lokomotivy s kombinovaným pohonem od spalovacího motoru nebo z akumulátorových baterií.
Autor: Josef Mandys
Datum: 27.04.1989
Místo: Praha-Dejvice
Zánovní střídavá lokomotiva 263.003-6 byla vyfocena na velmi netradičním místě, když se účastnila výstavy v Praze-Dejvicích.