Autor: Josef Mandys

Autor: Josef Mandys
Datum: 30.03.1988
Místo: Chomutov

Černobílý snímek lounského "brejlovce" T478.3398 byl pořízen dne 30.3.1988 v Chomutově. Zmíněná lokomotiva byla vyrobena v roce 1977 a obdržela výrobní číslo 10361.

Autor: Josef Mandys
Datum: 11.04.1988
Místo: Žatec

Chomutovský "kredenc" 830.153-3 byl po nehodě v Žatci chystán na přepravu do domovského depa.

Autor: Josef Mandys
Datum: 11.04.1988
Místo: Depo Chomutov

V areálu chomutovského depa byl zvěčněn místní motorový vůz 830.080-8. Tou dobou byl po vykonané opravě, v novém laku a již obdržel nové označení, které bylo od 1.1.1988 povinné.

Autor: Josef Mandys
Datum: 11.04.1988
Místo: Chomutov

V Chomutově postávala s pracovním vlakem malá lokomotiva 700.632-3, která měla na tabulce s označením netradičně velké písmeno "T".

Autor: Josef Mandys
Datum: 14.04.1988
Místo: Řevničov

S pracovním vlakem byla v Řevničově zastižena "karkulka" T444.0039. Protože byla nasazována převážně ve službách traťového hospodářství, tak má již na sobě nové označení 725.602-7.

Autor: Josef Mandys
Datum: 16.04.1988
Místo: Řevničov

Řevničovem projížděl rychlík vedený libeňským motorovým vozem 853.006-5, kdy souprava připomínala dávné časy legendární "Vindobony".

Autor: Josef Mandys
Datum: 16.04.1988
Místo: Praha Masarykovo n.

Během chvilky klidu byla autorem zachycena pražská T478.1227 v příkladné péči turnusových lokomotivních čet. Vlivem pečlivé údržby prachovým olejem a naftou přešel červený odstín lokomotivy do hněda.

Autor: Josef Mandys
Datum: 18.04.1988
Místo: Depo Chomutov

Poškozená M262.0153 (830.153-3) byla vyfocena v chomutovském depu. Díky špatně postavené vlakové cestě najela v Žatci na odstavené vozy, dočkala se opravy a jezdila ještě necelých 10 roků.