Autor: Josef Mandys

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.10.1987
Místo: Chomutov

V Chomutově byl při posunu vyfocen místní motorový vůz 810.602-3, tou dobou po dílenské opravě a ve slušivém novém laku.

Autor: Josef Mandys
Datum: 11.10.1987
Místo: České Budějovice

Dne 11.10.1987 byl v domovských Českých Budějovicích vyfocen "brejlovec" T478.3252.

Autor: Josef Mandys
Datum: 11.10.1987
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích odpočíval "jezevec" S458.0036, patřící do stavu místního depa.

Autor: Josef Mandys
Datum: 18.10.1987
Místo: Depo Chomutov

U točny chomutovského depa byla odstavena vlečková lokomotiva T458.1552 z místních Válcoven trub. Závod byl postaven již v roce 1870 a představoval na tehdejší dobu moderní železárny se širokým výrobním programem. V roce 1887 byl závod zakoupen firmou Mannesmann, která provedla jeho rekonstrukci na výrobu bezešvých ocelových trubek. V roce 1890 se podařilo vyrobit první bezešvou ocelovou trubku na světě poutnickým způsobem. Tímto byl dán základ pro výrobní program závodu až do současné doby.

Autor: Josef Mandys
Datum: 29.10.1987
Místo: Chodov

Do Chodova přijel se "šoupákem" stroj S458.0055.

Autor: Josef Mandys
Datum: 29.10.1987
Místo: Cheb

V domovském Chebu byla dne 29.10.1987 zachycena relativně zánovní lokomotiva S499.0237.

Autor: Josef Mandys
Datum: 29.10.1987
Místo: Nové Sedlo u Lokte

V žst. Nové Sedlo u Lokte byl dne 29.10.1987 na staniční záloze nasazen "jezevec" S458.0038.

Autor: Josef Mandys
Datum: 29.10.1987
Místo: Cheb

V Chebu byla dne 29.10.1987 vystavena lokomotiva S499.0219.