Autor: Josef Kulaviak

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 02.02.2006
Místo: Plzeň hl.n.

Jedna z mála lokomotiv v tmavším odstínu červené barvy skříně byla například i 242.213-7. Na snímku z kraje roku 2006 je zachycena v Plzni hl.n. na 6. koleji západní části s osobním vlakem do Klatov.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 17.02.2006
Místo: Plzeň hl.n.

Ještě pod hlavičkou DKV Plzeň vyčkával brejlovec 750.213-1 v Plzni na další výkon v osobní dopravě.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 13.03.2006
Místo: Plzeň-Doubravka

Krátce po opravě v novém nátěru se objevila na jednom ze svých turnusových rychlíků. Na snímku jí vidíme při průjezdu obloukem před Plzní-Doubravkou.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 19.03.2006
Místo: Planá u Mariánských Lázní

S večerním osobním vlakem z Chebu do Plzně zastavil stroj 242.240-0 ve stanici Planá u Mariánských Lázní. Můžeme doplnit, že lokomotiva prošla rekonstrukcí a spolu s 242.242-6 a 242.264-0 slouží v DKV Brno s řídícími vozy ř.961 přezdívané "sysel".

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 02.04.2006
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 122.046-6 v čele uceleného vlaku s cementem projíždí Pardubicemi.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 11.04.2006
Místo: Brno hl.n.

Stroj 210.014-7 na záloze v Brně hl.n.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 12.04.2006
Místo: Plzeň hl.n.

"Čuník" 702.015-9 odstavený nedaleko železniční polikliniky "tzv" u Šoustku v Plzni.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 15.04.2006
Místo: Olomouc hl.n.

Lokomotiva 151.018-9 na přípřeži rychlíku z Bohumína do Prahy čeká na odbavení ve stanici Olomouc hl.n. Na snímku je ještě klasický výpravčí hlavní služby, to je dnes minulostí stejně jako samotná lokomotiva, která v roce 2008 ukončila provoz díky tragické nehodě u Studénky.