Autor: Josef Kulaviak

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 19.10.2011
Místo: Nymburk

Zbytek zadní kapoty ze stroje 742.048-2, který procházel rekonstrukcí v dílnách Nymburku. Lokomotiva byla uvedena do provozu s tzv. "batohem".

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.04.2012
Místo: Depo Česká Třebová

Olomoucká "bobina" 141.009-1 už jako čekající na likvidaci v areálu depa v České Třebové.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.04.2012
Místo: Depo Česká Třebová

Brejlovec 750.288-3 v koloně dalších strojů čekajících na plameny autogenů nebo na lepší osud v podobě prodeje či rekonstrukce. Snímek byl pořízen na známém místě posledního odpočinku lokomotiv - v České Třebové.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.04.2012
Místo: Depo Česká Třebová

Už definitivně odstavený "kraken" na odstavných kolejích v areálu depa v České Třebové. Můžeme dodat, že do České Třebové dorazil z Prahy jako provozní. Bohužel útoku vandalů a sběračů kovu se neubránil a tak se z něj během několika dní stal vrak.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.04.2012
Místo: Česká Třebová

Velbloud 130.002-9 během odpočinku mezi dalšími výkony, při vyhřívání na dubnovém slunci v České Třebové.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.04.2012
Místo: Depo Česká Třebová

Už zrušený stroj 851.020-8 čeká na svou likvidaci v prostoru depa v České Třebové.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.04.2012
Místo: Depo Česká Třebová

Jednotky řady 452 zmizely z provozu až na několik vyjímek téměř všechny a to velmi rychle. Jedna taková čekala v České Třebové na svou likvidaci. Na snímku z dubna roku 2012 vidíme jednotku s čelním vozem 452.006-0.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.04.2012
Místo: Depo Česká Třebová

Zrušený "žabotlam" s čelním vozem 452.014-4 postával v České Třebové a čekal na hořáky autogenu.