Autor: Josef Kulaviak

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 04.09.2006
Místo: Plzeň-Doubravka

Rychlík 672 "Vysočina" přijíždí do Plzně. Do čela bylo nasazeno "eso" 363.051-4. Tento spoj vyjížděl každý den z výchozí stanice Břeclav v 5:43, aby ve Františkových Lázních zastavil ve 13:56. Ve většině případů jsou taková spojení již bohužel minulostí.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 29.09.2006
Místo: Velké Zboží

Lokomotiva 122.021-9 provážela v blízkosti Velkého Zboží svůj nákladní vlak z Nymburku směrem na Poděbrady.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 29.09.2006
Místo: Nymburk hl.n.

Lokomotiva 122.037-5 ve stanici Nymburk před odstupem ze soupravy ložených vozů řady Falls-z. Lokomotiva byla vystřídána peršingem 163.046-6.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 29.09.2006
Místo: Nymburk hl.n.

Lokomotivy 753.301-1 + 753.352-4 rozjíždí svůj nákladní vlak z Nymburka a míří směrem na Mladou Boleslav.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 11.10.2006
Místo: Plzeň-Křimice

"Brejlovec" 750.252-9 na přípřeži rychlíku do Chebu projíždí stanici Plzeň-Křimice při dokončovacích pracech při optimalizaci tratě.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 11.10.2006
Místo: Plzeň-Křimice

Při napěťové výluce mezi stanicemi Kozolupy a Plzeň Jižní předměstí pomáhaly stroje řady 742 a 750. Nákladní vlak od Chebu vedený strojem 242.239-2, přetahoval přes právě rekonstruované Křimice "tranzistor" 742.242-1.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.10.2006
Místo: Beroun

První "hrboun" 130.001-1 se rozjížděl z Berouna s těžkým nákladním vlakem na Prahu.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 03.12.2006
Místo: vlečková sieť Škoda Plzeň

V areálu plzeňské Škody byl pořízen snímek lokomotivy s původním označením T448.0517. Ta právě vezla uhlí ze stanice Plzeň. O pár let později zde můžeme potkávat například stroj 740.306-6 s motorem Caterpilar, který musí zátěž uhlí brát maximálně po deseti vozech.