Autor: Jnd

Autor: Jnd
Datum: 13.04.1997
Místo: Kladno

U kladenského depa odpočívaly místní "zamračené" a "čmeláci", v čele konvoje byla 751.092-8.

Autor: Jnd
Datum: 05.08.1998
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Mezi "laminátkami" byla v "Majlontě" odstavena neprovozní lokomotiva T334.0089.

Autor: Jnd
Datum: 09.02.1999
Místo: Depo Česká Třebová

V mrazivém únorovém dni roku 1999 bylo depo v České Třebové plné lokomotiv řady 181. Tato významná lokomotivní řada však už po roce 2000 začala rychle mizet z provozu. Autor zastihl zatím plně provozní lokomotivu 181.049-8.

Autor: Jnd
Datum: 09.02.1999
Místo: Česká Třebová

Dávne doby, kedy nákladnej doprave na hlavnom ťahu medzi Prahou a Ostravou vládli "šesťkoláky", pripomína zimný záber z České Třebové. Jedným z tu odpočívajúcich rušňov bol aj 181.081-1.

Autor: Jnd
Datum: 09.02.1999
Místo: Depo Česká Třebová

"Adéla" neznámého čísla pohybuje na výjezdu z depa v České Třebové s "šestikolákem" 181.092-8.

Autor: Jnd
Datum: 09.02.1999
Místo: Depo Česká Třebová

"Šestikolo" 181.088-6 postávalo v depe Česká Třebová, kde čakalo na svoj ďalší osud. Nakoniec sa "krajších zajtrajškov" dočkala - absolvovala EVy opravu v Olomouci a do r. 2004 jazdila u Českých drah. Neskôr bola odpredaná do Poľska.

Autor: Jnd
Datum: 09.02.1999
Místo: Depo Česká Třebová

Lokomotiva 181.105-8 stojí v blízkosti zbytku "bobiny" 141.053-9.

Autor: Jnd
Datum: 09.02.1999
Místo: Depo Česká Třebová

Lokomotiva 181.037-3 byla po svm zrušení nějaký čas využívaná jako "topný stojan". Při rekonstrukci rotundy ve zdejším depu pomáhala při napájení vozu, ve kterém se na nějaký čas usídlili mechanici z oddělení LVZ.