Autor: Jiří Vobecký

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 13.08.1994
Místo: Břeclav

Břeclavské "kvadro" 842.002-8 se chystá na jízdu se zaměstnaneckým vlakem po rozsáhlém místním nádraží.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 17.08.1994
Místo: Hanušovice

V Hanušovicích byl k odjezdu nachystán osobní vlak, který měl v čele zánovní "kvatro" 842.017-6, tou dobou náležící do stavu šumperského depa.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 29.08.1994
Místo: Olomouc hl.n.

V netradiční roli postrkové lokomotivy osobního vlaku byl v Olomouci zvěčněn domácí "šestikolák" 182.012-5.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 18.02.1995
Místo: Přerov

V Přerově se k odjezdu s rychlíkem chystá brněnská "nulka" 750.061-4

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 19.02.1995
Místo: Přerov

V První českomoravskě továrně na stroje v Praze-Libni byla v roce 1902 vyrobena i lokomotiva 310.0102 ( tehdy pod označením 97.206 ), výrobní číslo obdržela 74. U ČSD byla zrušena po 51 letech k datu 30.10.1953, ovšem ani poté její služba nekončila a byla nasazena na vlečce cukrovaru v Němčicích nad Hanou. Od data 15.8.1978 byla umístěna na pomníku v žst. Přerov a i díky tomu se zachovala dodnes, ovšem po renovaci se již nachází na opačné straně staniční budovy.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 29.04.1995
Místo: Uherské Hradiště

V Uherském Hradišti odpočíval motorový vůz 810.469-7, patřící do stavu depa ve Veselí nad Moravou.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 04.06.1995
Místo: Veselí nad Moravou

Okolo prvního nástupiště ve Veselí nad Moravou posunovalo "kvatro" 842.034-1 náležící do stavu místního depa a ve službách ČD působící teprve druhým rokem.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 04.06.1995
Místo: Tišnov

V Tišnově byla na začátku června roku 1995 velmi povedená výstava lokomotiv, které se zúčastnila i "žehlička" 210.025-3.