Autor: Jiří Škalda

Autor: Jiří Škalda
Datum: 01.02.1995
Místo: Nepomuk

Jednou z nejtypičtějších lokomotiv blatenských lokálek byl "pielstick" 735.035-8. Tato řada vládla lokálkám okolo Blatné rovných deset let,než byla vystřídána řadou 708 v roce 1997. Začátkem roku 1995 opouští stanici Nepomuk s zásilkou hnojiv z Hamburku pro sklad Agro Kasejovice.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 09.05.2001
Místo: Ostrov nad Ohří

Podkrušnohorskou magistrálou, mezi stanicemi  Ostrov nad Ohří a Vojkovice nad Ohří sjíždí dvojče brejlovců 753.049 + 753.046. Byla to jedna z prvních dvojic, která zde nahrazovala místní sergeje v nákladní vozbě.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 21.05.2001
Místo: Nepomuk

Ze stanice Nepomuk vyjíždí "dobíračka" v čele s "plecháčem" 242.226-9.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 04.05.2002
Místo: Depo Olomouc

Ještě zelená žehlička 110.045-2 se v olomouckém depu sešla s další, už opravenou nalakovanou do nové verze nátěru, lokomotivou s číslem 110.024-7.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.06.2002
Místo: Cheb

"Jezevec" 210.053-5 byl zachycený při posunu ve stanici Cheb. 

Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.06.2002
Místo: Cheb

Chebská "špageta" 731.048-5 posunuje se soupravou rychlíku R 420 "Excelsior".

Autor: Jiří Škalda
Datum: 30.06.2002
Místo: Kolín

Pestrým nátěrem se mohla pochlubit "krasavice" jednotka 452 010+052 010+052 080+452 003 po modernizaci v Pars DMN Šumperk roku 1992. Vyobrazený nevšední nátěr jednotce vydržel do roku 2003. Jednotka byla převážně známa z provozu na trati 221 do Benešova. Zachycena byla přesto v Kolíně s Os 9320.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 13.07.2002
Místo: Stašov

Mezi stanicemi Zdice a Hořovice u zastávky Stašov projíždí vlak IC 58 "Ergensis", tažený plzeňskou lokomotivou 363.078-7.

Top