Autor: Jiří Reitmayer
Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 00.00.1987
Místo: Jaroměř
Lokomotiva T478.3353 před zahájením posunu ve stanici Jaroměř.
Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 12.07.1989
Místo: Lovosice
Toho času pražská 123.013-5 stála v červenci 1989 odstavená od vlaku ve stanici Lovosice. Pravděpodobně sem zavítala na nějakém Os nebo Rn vlaku.
Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 26.08.1989
Místo: Pardubice hl.n.
Krátce po přeznačení na nové značení hnacích vozidel z rozhodnutí FMD z roku 1988, se nám představuje stroj 181.011 na trati nedaleko Pardubic.
Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 00.00.1990
Místo: Chrudim
Brejlovec 753.040-5 u Chrudimi v čele vlaku osobní dopravy.
Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 00.00.1991
Místo: Lovosice
Ústecký stroj 121.059 léta sloužící především v nákladní dopravě ze Severočeského hnědouhelného revíru, se nám představuje s manipulačním vlakem ve stanici Lovosice.
Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 12.03.1991
Místo: Pardubice-Rosice nad Labem
Rok 1991 byl pro hospodaření ČSD kritický. Začal silný útlum nákladní dopravy a s tím spojená ztráta výkonů. Na snímku autora z popsaného roku vidíme stroj 753.227 s jedním z mnoha "ohrožených" nákladních vlaků nedaleko stanice Pardubice Rosice nad Labem.
Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 07.04.1991
Místo: Praha hl.n.
Bobina 141.034-9 byla autorem zachycena při posunu ve stanici Praha hlavní nádraží.