Autor: Jiří Reitmayer

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 00.00.1987
Místo: Jaroměř

Lokomotiva T478.3353 před zahájením posunu ve stanici Jaroměř.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 12.07.1989
Místo: Lovosice

Toho času pražská 123.013-5 stála v červenci 1989 odstavená od vlaku ve stanici Lovosice. Pravděpodobně sem zavítala na nějakém Os nebo Rn vlaku.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 26.08.1989
Místo: Pardubice hl.n.

Krátce po přeznačení na nové značení hnacích vozidel z rozhodnutí FMD z roku 1988, se nám představuje stroj 181.011 na trati nedaleko Pardubic.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 00.00.1990
Místo: Chrudim

Brejlovec 753.040-5 u Chrudimi v čele vlaku osobní dopravy.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 00.00.1991
Místo: Jaroměř

Lokomotiva 754.080-0 ve stanici Jaroměř.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 00.00.1991
Místo: Lovosice

Ústecký stroj 121.059 léta sloužící především v nákladní dopravě ze Severočeského hnědouhelného revíru, se nám představuje s manipulačním vlakem ve stanici Lovosice.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 12.03.1991
Místo: Pardubice-Rosice nad Labem

Rok 1991 byl pro hospodaření ČSD kritický. Začal silný útlum nákladní dopravy a s tím spojená ztráta výkonů. Na snímku autora z popsaného roku vidíme stroj 753.227 s jedním z mnoha "ohrožených" nákladních vlaků nedaleko stanice Pardubice Rosice nad Labem.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 07.04.1991
Místo: Praha hl.n.

Bobina 141.034-9 byla autorem zachycena při posunu ve stanici Praha hlavní nádraží.