Autor: Jaroslav Cempírek

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 19.06.1995
Místo: Počerady

Vďaka čelám zo "šestikola" vzhľadovo nezameniteľná 121.042-6 bola zachytená pri odstavení v Počeradech.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 19.06.1995
Místo: Počerady

Dvojice "proužkatých" strojů 770.046-1 + 771.161-7 na čele uceleného vlaku ve stanici Počerady. Na snímku je velmi dobře vidět rozdíl mezi jedničkovým a nulkovým "čmelákem".

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 28.06.1995
Místo: Obrnice

Svým nátěrem staré časy připomínající stroj 770.048-7 čekal ve stanici Obrnice na další práci.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 15.07.1995
Místo: Depo Lužná u Rakovníka

Príjemnou letnou atmosférou pôsobiaca snímka troch z prevádzky vyradených "rosničiek" 710.672-7, 710.061-3 a 710.019-1 vznikol v depe Lužná u Rakovníka. Vlečková "šesťsedemdvojka" bola v roku 1965 dodaná priamo z výroby do Keramických závodov Rakovník, kde strávila celý pracovný život.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 19.07.1995
Místo: vlečková sieť SHD Most

V Komořanech bol zachytený stroj radu 27 E "diabolského" inventárneho čísla 666

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 12.08.1995
Místo: Hostivice

V 10:51 dne 12. srpna 1995 přijížděl do Hostivice "orchestrion" 810.363-2, nasazen na osobním vlaku 19712 z Prahy hl.n..

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 20.08.1995
Místo: Trnovany

Elegantní turnusový stroj 750.398-0 byl zachycen při odjezdu ze stanice Trnovany. Zapřažený byl právě v čele vlaku Sp 1633 a směřoval do hlavního města.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 22.10.1995
Místo: Žatec

"Orchestrion" 810.148-7 byl zachycený v Žatci ještě v nátěru s velkým žlutým pruhem.